De VVD op de Jaarmarkt in Wijk en Aalburg

Veel belangstelling was er zaterdag 16 juni bij de stand van de VVD op de Jaarmarkt in Wijk en Aalburg.

De VVD was speciaal gekomen om te luisteren naar de kiezer. Voor de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in November begint, willen wij graag de kiezer aan het woord laten en ons laten vertellen wat wij moeten doen als VVD en als politiek.

Om de kiezers die daar behoefte aan hadden (of aan een portie poffertjes?) de kans te geven om hun mening naar Minister-president Rutte te slingeren stond daar een levensgrote pop van Minister-president Rutte.  Diegene die goed konden mikken, konden rekenen op een portie poffertjes van partypoffertjes.nl, tegenover de VVD kraam.

Dankzij het mooie weer maar vooral de fijne reacties van de markt bezoekers werd het een hele leuke dag op de markt in Wijk en Aalburg.

Wij willen dan ook iedereen hartelijk bedanken voor de adviezen idee├źn en tips. Wij gaan die bespreken en gebruiken om met een programma te komen waar de burgens van Altena ook echt iets aan hebben.